1ste dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu 1ste dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu

1ste dagje

Door: ilonaberg

Blijf op de hoogte en volg ilona

04 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

een hele goedeavond beste lezers...

na een lange vlucht van 12 uur, de veren van de vliegtuig stoel in mijn reet, was ik eindelijk op het vliegveld van curacao.

en ik was niet de enigste! ik zag een groep meiden staan, heb mij voorgesteld en daar gingen we door de laatste controle... en jaaa ik heb alles mogen meenemen ( 8 kilo te veel gewicht maar ach :-p)

met de hele groep en 2 medewerkers van wereldstage gingen we richting de nieuwstraat.. daar aangekomen kregen we een drankje in de bar dat naast mijn huis zit.!!

gezellig onder het genot van een cola heb ik wat rond gevraagd waar iedereen ging wonen,, en ja hoor mijn buurvrouwtje stond daar ook: Kelly, tot nu toe erg gezellige meid! volgende week komt ons andere vriendinnetje bij ons wonen. ( ik ken haar al van me stage in NL)

even mijn huis: je komt binnen in een gang.. waar het ligt niet doet dus dat wordt nog wat met het sleutel gat zoeken. hahahaha mensen van Duitsland weten jullie het dronken sleutelgat nog in dat kasteel... had ik dat nu maar hahaha
maar goed je staat dus in een lange gang.. eerste deur rechts is van mij... en ik heb ook weer de grootste kamer... dus dames en heren..kom langs.. je mag zolang je wilt gratis verblijven... ik zeg doen hahaha
dan zijn er nog 3 deuren.. waarvan 1 van Kelly en de andere 2 komen volgende week, waarvan 1 jongen wat erg handig voor de veiligheid in de avond.
ook lopen er bewakers rond ons huis die ons altijd ergens heen kunnen brengen dus veilig voel ik mij wel.
echter heb ik geen glas voor mijn ramen,, niemand niet hier hahaha gewoon spijlen en wat houten klepjes.. erg apart.. maar de klamboe komt van pas.. al heb ik nog geen muggen gezien maar ach wie wilt mijn bloed nou :-p

ik heb net even boodschappen gedaan.. nou boodschappen.. broodjes, worst, koekjes en een fles cola.. 13 gulden..
internet in mijn huis heb ik niet dus zit nu in de bar naast mijn huisje.. maar ach dit is ook prima.. iedereen gaat uit vanavond en ik ga zo mijn bed in want heb sinds het opstaan nog geen oog dicht gedaan.

ik kan zeggen dat ik het hier tot nu toe prima naar mijn zin heb... het lijkt op gran canaria..maar de onveiligheid toch wel op ethiopie...
helaas heb ik mijn kussen niet meegnomen en heb ik nu dus geen kussen.. eerste prioriteit is dus kussen halen.. maar het is carnaval en niet alles is altijd op dus jaaa..

ook ga ik kijken met Kelly en Lianne die dus volgende week vrijdag komt, om een auto aan te schaffen. dat heeft bijna iedereen hier en is erg handig!

ik denk dat dit het voor nu wel even was.... ik ga morgen even foto's maken van mijn huisje :-)

ojaa eline raad eens wat ik in mijn keukenla vind... een knoflook perser hahaha nu heb ik er 2

nou dag lieve mensen,, xxxxxxxxx

  • 04 Februari 2012 - 09:06

    Lianne:

    Yeah, door je verhaal en je sms wordt ik helemaal enthousiast! Ik zeg; die auto kopen doen we volgende week zaterdag meteen, hiieeeehaaa :) Geniet ervan schattieee!! XX

  • 04 Februari 2012 - 09:11

    Eline:

    Verdikkie, 2 knoflookpersers haha! Je huisje ziet er superschattig uit met al die kleurtjes! Past ons cadeau goed bij haha :P Leuk dat je gelijk al kennis hebt gemaakt met de buurmeisje! Dude ik wacht de rest van je verhalen af, ben onwijs benieuwd, maar vergeet niet te genieten! :D
    Wat betreft het langskomen: ik blijf de tickets in de gaten houden!
    Have fun! :) xxx

  • 04 Februari 2012 - 10:38

    Joop En Jacqueline:

    11.30. Goeie morgen. Nog een beetje kunnen slapen zonder kussen?
    Het is hier gemiddels vanacht over nederland - 20 gr. geweest. Je hebt wel weer mazzel, met de grootste kamer!! Wij zijn erg benieuw naar de foto's van je kamer. Er wordt hier nog veel meer vosrt verwwacht. Als dat zo door gaat krijgen we misschien toch nog een Elstedentocht. Verder hier alles goed. Groetjes XXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Februari 2012 - 11:45

    Suzan:

    jeetje ,jij gaat ook overal heen. Geniet er van hoor!! Voor wat voor studie is deze stage ?? xx Suzan

  • 04 Februari 2012 - 12:52

    Tess:

    'VIND IK LEUK!'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

ilona

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 14111

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: