2de dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu 2de dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu

2de dag

Door: ilonaberg

Blijf op de hoogte en volg ilona

04 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

dag lieve mensen

mijn dag was super..
na 12 uur slapen ben ik maar om 9 uur op gestaan.. en met kussen mama,, heb het gevraagd aan mijn huisbaas en gekregen, erg lief dus! en ik kan er oook 1 kopen voor mij 15 gulden dus dat komt wel goed lieve mams

vanochtend met kelly door de stad gelopen en op de pondjes brug gestaan... wat gaaf :-)De winkels zien er leuk uit en kan hier ook genoeg shoppen :-)


daarna met een groepje naar mambo beach geweest... en ik ben zwart hahahahaha super chill..nja eigenlijk ben ik rood ondanks dat ik mij ingesmeerd had maarja niks aan te doen.

vanaf het strand naar de supermarkt gelopen waar we onderweg door de woonwijken liepen. een harde salsa muziek kwam uit een huisje en we hebben met de bewoners even staan swingen.. ik voel mij thuis hier :-)

daarna even wat boodschappen gedaan.. nog geen tas vol en was al 60 gulden kwijt.. best prijzig.
wanneer ik de supermarkt uitkwam met kelly en erik kwam er een vriendlijke man langs die ons een lieft in de pickup heeft gegeven naar huis.. echt super.

ik zal nu wat foto's plaatsen van mijn huis.. en tot snel weer..
vanavond even bbqen met ze alle en misschien een feestje pakken.

kusssies voor mijn dushi's hihihi

  • 04 Februari 2012 - 22:31

    Rini:

    leuk verslag en leuke foto's

  • 05 Februari 2012 - 09:11

    Marijanne:

    Ziet er goed uit, jammer dat het een beetje ver is anders kwamen we wel een weekendje.

  • 07 Februari 2012 - 23:48

    Kelly Bronsveld:

    Het is maar goed dat ik dit ook kan lezen, hahah 'ik had me goed ingesmeerd' JAAA maar niet in het water eigenwijs!! hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

ilona

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 14106

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: