3de dag, rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu 3de dag, rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilona berg - WaarBenJij.nu

3de dag, rustdag

Door: ilonaberg

Blijf op de hoogte en volg ilona

05 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

een goedemorgen allemaal, (het is hier pas 11uur)

gisteren naar het feest geweest, proud to be goud. Was erg leuk, weer veel nieuwe mensen leren kennen. het lijkt hier wel 1 grote familie.
de foto's volgen nog.
gisteren ook de trafestieten of hoe je dat ook schrijft ontmoet... hun standplaats is bij ons op de hoek van de straat...hahahah erg gezellig dus. foto's volgen :-p

vandaag is het zondag. rustdag voor mij. ben nog steeds een beetje moe, door de warmte en het tijdsverschil.

ik zit nu gezellig op het wilhemina plein, in een kroeg. voor het internet ;-)

er rijd net een bus langs.. helemaal mooi beschilderd vol met curacaonaars...hahaha konden jullie het maar zien en horen, 1 groot feeest in de vroege ochtend.

morgen ochtend moet ik om half 9 bij Wereldstage zijn voor de bijeenkomst en misschien ga ik dan gelijk door naar stage. mocht dat zo zijn dan begin ik dinsdag gelijk. hoe ik er moet komen,nog geen idee. ik snap de busjes hier nog niet goed... daarbij hebben ze hier geen tijden, dus het is maar afwachten wanneer er 1 voorbij komt en of er nog plek is.. ik ben dus dringend op zoek naar een auto!!!

nou ik ga een start maken met mijn huiswerk... voordat ik daar totaal geen tijd meer voor heb.

warme knuffels vanuit het heerlijke curacao.

  • 05 Februari 2012 - 15:53

    Rini:

    het scheelt maar 38 graden tussen hier en daar waar jij zit

  • 05 Februari 2012 - 17:02

    Lizanne:

    Wauw super! Heerlijk warm... hier is het to cold! Haha.. Alvast heel veel succes morgen bij je stage! :-) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

ilona

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 14110

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: